Sömn eftersökes

Jag är så trött på allt var rust, hantverkare och hämtmat heter! Igår skulle elektrikern komma och koppla in vår häll och ugn, äntligen tänkte vi.. Var han här? Nej :( Han kom istället klockan 8 på morgonen idag, min enda sovmorgon och den skulle jag behövt efter min otroliga sömnmängd på 3 timmar i natt. Funderar just när jag ska komma i ro här i lägenheten och våga koppla av. Jag är nog lite svårflirtad tror jag. Vill köpa en säkerhethasp till ytterdörren, det hade vi på brynäs och jag är van. Jag är, och kommer alltid att vara, ett vanedjur och det kan reta Calle till tänderna vissa stunder. Kommer kanske att bli mycket bättre när vi flyttat ur våra kartonger och kan kalla vår lägenhet ett hem istället för ett kaos.

Nu ska jag försöka plugga lite, ironiskt nog om stress. Lätt att koncentrera sig när världens goaste nallebörnen ligger och myser bakom datorn? Nja, inte direkt....


 

 







Kommentarer
Postat av: Malin

Han ÄR ju faktiskt världens sötaste trasselsudd :P

2012-02-01 @ 20:35:23
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0