Myrsteg i rätt riktning

Sovmorgon. Nybakade scones. Fräsh kaffelatte. Underbar make.

Så startade min dag och jag önskar att den kunde starta så varje dag. Calle börjar normalt jobba innan solen funderar på att gå upp men idag ska han jobba natt och hade dagen ledig med mig. Vi har fått en massa gjort i lägenheten, vi har hunnit umgås och hunnit handla för kommande vecka. En bra dag med andra ord :)

Kvällen spenderar jag tillsammans med missen framför tvn och kopplar av. Har så svårt att sova när Calle inte är hemma och det blev  inte bättre sen vi flyttade. Jag behöver vänja mig vid ett nytt ställe under en lång period innan jag lär mig att riktigt koppla av. Vi har bott här i snart 3 veckor och jag behövde 2 år för att vänja mig vid den gamla lägenheten.

Imorgon ska jag läsa vetenskapliga artiklar tills det trillar engelska termer ur öronen på mig och ska kanske iväg på en 25års fest hos Linnéa :)



 

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0