Livskaos

Åh jag är så trött på flyttkartonger, verktyg och att slå huvudet i saker som hänger ner från taket. Kan jag inte bara få trolla med knäna och så är lägenheten färdig? Kan inte sova ordentligt på nätterna för jag blir stressad av vårt nuvarande kaos och känner ingen frid till att koppla av med en powernap när jag kommer hem från skolan. Kontentan av det hela är att jag är konstant trött och har nära till irritation vilket inte gör ett kaos enklare att reda ut.

Just nu sitter jag och tittar på Familjen Annorlunda och förundras över hur mysiga dom familjerna är :) Så många barn och så mycket kärlek, underbart att se! Calle ligger och snarkar i andra soffan och Albin snarkar på en kartong en meter bort. Min lilla familj <3

Imorgon kommer bästaste Malin till Gävle för att shoppa lite med mig! Ser jag fram emot :)


 

 








Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja jag kommer shoppa genom dig :P Pyss

2012-02-06 @ 21:27:38
URL: http://pejans.blogg.se/
Postat av: Fredrica

Ja fy för renoveringskaos. Men ni kommer att få det kanonfint och när det är klart minns ni knappt hur det var under tiden (det där med förträngning är rätt bra ;) Vi får ta en filmkväll eller fika någon dag, så ni får komma bort från det hela en stund! Kram till er!

2012-02-07 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0