Blommor och nudlar

Idag är det meningen att jag ska plugga hemma hela dagen men jag har bytt torsdagen mot lördagen för att kunna vara ledig med Calle idag och hinna få lite gjort här hemma :) Så min lördag blir med andra ord inte så festlig.
Ska snart iväg till bygghandeln och köpa lite smått och gott till lägenheten och sen blir det verkstad resten av dagen.

I tisdags så kom min älskade man hem från jobbet rätt sent men med en bukett underbart vackra lila tulpaner och mina favoritnudlar från Österns pärla, underbart! Fick till och med titta på vilken film jag ville, det ni! "Chocolat" blev mitt val och efter lite gnällande gick Calle med på det, han fann den till och med rätt rolig. Seger!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0