Ta tag i dig själv kvinna! :D


Har bytt gym nu den här veckan pga jag känner att jag är så omotiverad att träna just nu att jag måste vara på ett gym som erhåller många pass och varierade klasser så det blev Friskis&Svettis. Tror nog att det kommer att bli och att mina kondition kommer att öka på de olika passen och så ska jag självklart sätta igång med joggingen igen så fort mina beninnor läkt, satsar ju på tjejmilen 2012 ;)

Så det här innebär då en nystart i min hälsoregim och jag ska börja tänka lite mer på vad jag stoppar i mig och när samt försöka ta mig till gymmet 4-5 ggr/veckan. Jag tro att det kommer att gå bra!



Har ni några hälsomål eller ett lopp/tävling som motiverar er att träna??












Kommentarer
Postat av: Sanna

Räcker att titta i spegeln för att bli motiverad här :) 10 kg ska bort, minst :)

2011-09-07 @ 15:03:15
URL: http://sansai.blogg.se/
Postat av: Suss

Need I say Vätternrundan? ;)

2011-09-08 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0