Time to wake up now

Nu är det dags att dra till gymmet snart och starta igång en chocka-kroppen-vecka! Jag kör cirkelträning och fokus på kondition i en 2-veckorsperiod och så en riktigt tung vecka i mitten på det med ordentligt tryck på ren styrketräning och 1-2 pass spinning. Sett fram emot den här veckan ett tag nu då jag känner att jag tappat så mycket styrka över sommaren att jag verkligen vill utmana mig och känna trycket i kroppen och värken dagen efter:)

Vad kommer ni att träna idag? Låt oss peppa varandra! :)


Resten av dagen kommer att gå till plugg, tenta på torsdag och jag har svårt att hitta fokus till det. Huvudvärken och nackspärren har verkligen satt käppar i hjulet för mig och jag känner mig oförberedd :( Men bara att bita i de två sista dagarna nu med enbart träningsuppehåll och kvällskurs ikväll. Om jag orkar drar jag en sen kväll ikväll men det tvivlar jag på så kuddkramig som jag har blivit på sistone :P

 
















Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag ska ta en joggingtur i eftermiddag, försöker också fokusera på plugg nu! Tack för inspirationen, jag behöver också komma igång efter en lat sommar.

2011-09-27 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0