Sundaymorning

Igår kväll var vi på middag hemma hos Malin och Micke och blev bortskämda med trerätters middag och trevligt sällskap :) Alltid lika underbart att umgås med er fina vänner! Dom fick mig till och med att testa på brädspel vilket jag avskyr och andra omgången föreslog jag :) Med rätt sällskap kan till och med brädspel vara roligt!
Tog inga bilder så snor en från Malins blogg.

Tror inte maken var så sugen på att posera på kort :P

 

Nu ska jag ta och anmäla mig till en massagekurs i höst och efter det ska vi dra oss iväg till gymmet. Jag ska kämpa mig igenom ett cirkelpass med huvudvärk och Calle ska springa milen som vanligt :)

 

Vad gör ni denna höstsöndag??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0