Stresshantering

Som jag skrev i måndags så har jag äntligen tagit tag i mina stressproblem och ringde till hälsocentralen här i Gävle. Idag hade jag min första tid hos rehab och fick träffa en sjukgymnast som jag guida mig genom den här resan. Vi pratade om symtom och hon kände och klämde på min nacke och drog mitt huvud hit och dit. Två gånger i veckan ska jag tillbaka på akupunktur och för att bota symtomen och efter det så följer samtal som ska hjälpa mig att finna en balans i livet och bygga självkännedom för att i framtiden kunna hantera den vardagliga stressen. Jag ser oerhört positivt på det som jag nu står inför och tänker lägga ner min själ för att finna min inre ro.


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0