Regnig måndag

Regnet öser ner utanför rutan och det smattrar lite härligt mot rutan. Jag hade kunnat njuta betydligt mer av att sitta inne och lyssna på regnet om jag nu inte visste med mig att jag om en kvart ska ge mig ut i spöregnet för att ta mig ner på gymmet och köra ett spinningpass. Kommer att vara himla skönt dock när jag kommer hem igen :)

Ska ringa till hälsocentralen igen idag och proppsa på att få komma till en läkare för mina migräner. 10e dagen i rad som jag vaknar med migrän och hela mina dagar blir förstörda när huvudet konstant känns som om det ska explodera. Enda gången jag inte tänker på det är när jag tränar så det kommer jag att fortsätta med varje dag tills de försvinner. Har även påbörjat min plan som jag skrev om tidigare nu denna vecka och jag tror att det kommer att fungera bra för mig :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0