Plan

Mina 8 närmsta veckor kommer att se ut som följande:

Träning: 4-5 ggr/veckan med en mix mellan cirkelträning och spinning
Meditation: Helst varje dag men minst 5 dagar i veckan
Sjukgymnast: Akupunktur 2 ggr/veckan till en början och sen samtal
Kost: Nyttig och varierande kost med en ätardag till helgen.
Dryck: Inte dricka fullt lika mycket kaffe och försöka dricka mer grönt te för antioxidanterna
Sömn: 7-8 timmars sömn varje natt

Det kommer att bli tuffa veckor att lägga om men jag vet att det här är någonting som jag måste göra och för att hitta tillbaka till min forna hälsa. Tur att jag har bra vänner, familj och en bra man som finns här som stöd för mig.
Så på måndag så kör vi! :)

Spinningen imorse gick för övrigt över all förväntan! skitroligt pass! synd bara på migränen som följde och som däckade mig idag helt och hållet. Började att blöda näsblod efter ett tag och då släppte den värsta smärtan och enligt 1177 ska jag hålla koll på så att jag inte får någo feber. Det ska undvikas för snart är det middag hos Malin :))

 


Kommentarer
Postat av: E.

Inte för att vara sån, men hur ska du hinna stressa av mellan allt det där? Hur ska du hinna med livet?

:/

2011-09-18 @ 17:39:00
Postat av: SAn

Bara genom att ha en plan kommer man långt. Lycka till!

2011-09-24 @ 02:22:17
URL: http://iamsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0