O´boy och dyngsura kläder

Spinningpasset gick superbra och det var första gången jag testade på friskis intervallpass som faktiskt var riktigt roligt. Naturligtvis så fick pulsklockan följa med och peppa mig igenom de 60 minuterna av ren mjölksyra :) 565 kcal förbrukade och maxpuls i nästan alla intervaller, så jäkla bra! Nu ska jag ta den underbara känslan och hoppa in i duschen innan jag ska slänga ihop lite lunch och börja plugga inför tentan om 10 dagar.

Finns det nå bättre än att tända ljus i lägenheten och krypa upp i soffan och höra regnet smattra på rutan? Nej! Och jag är väl förtjänt :)


Btw, cykla i spöregn är ingen höjdare! :D

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0