Mindfulness

Idag hade vi en föreläsning om Mindfulness. Väldigt intressant och givande ämne och definitivt någonting som jag kommer att läsa mer om i framtiden. Meditation är ett viktigt inslag i mindfulnessen och det jobbar jag på att lära mig så kommer att bli intressant att märka skillnad i mitt sätt att vara och att se/reflektera över saker och ting i framtiden.

Nu ska jag snart dra på mig träningskläderna och sticka iväg på ett pass intervallspinning. Tanken var att det skulle vara ett ledarlätt cirkelpass idag för mig men de ändrade svårighetsgrad på passet och jag är inte i tillräckligt bra form för avancerad ännu på långa vägar :) Så nu har jag ett mål ;)

Började som jag tidigare skrev min utmaning i söndags och nu är det 4e dagen utan socker, med intensiv träning och med daglig mental avslappning och jag mår mycket bättre i själen redan!
Om vi ska ta det kroppsliga så har jag varit på skallröntgen idag om mina besvär och får provsvar om ca 1 vecka, skönt att ha det ur världen för det var rätt obehagligt..


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0