Lördag 2011-09-17

Idag är det lördag, härliga helg. Veckan som har gått har varit hemsk och har innehållit väldigt få ljusglimtar och hade det inte varit för min underbara grupp som jag arbetat med hade jag nog upplevt mer psykisk ohälsa än vad jag faktiskt gjort, tack det för det fina vänner! <3

Mina migräner har fått överhanden och jag vaknar numera med migräner och känner mig så pass yr att jag blir åksjuk och irriterad väldigt lätt, min kära make har det inte alltid lätt. Akupunkturen igår och medvetenheten hoppas jag kommer att hjälpa mig en bit på vägen och jag tänker att göra resten av mitt liv till en lugnare och mer medveten tid. Akupunktur är något jag aldrig testat tidigare och fiskade lite info av vänner dagen innan och igår när jag kom dit så kände jag mig lugn och nyfiken men satan vad ont det gjorde när hon vred på nålarna i huvudet. När jag kom hem var jag så himla trött att jag hade svårt att hålla ögonen öppna och sov 12 timmar inatt, börjat somna mer och mer i soffan nu :P

Nä, nu ska jag ruska av mig och slänga i mig en kaffeslur innan det är dags för spinning mellan 11-12 :) Underbart sätt att starta en lördag på! Kvällen bjuder på middag hemma hos världens bästa och finaste Malin och Micke <3 Mitt ut i urskogen ska vi,hahah .. Sorry Malin, var tvungen :D

Senare idag ska jag lägga ut min 12 veckorsplan som jag tillsammans med sjukgymnast och läkare utformat, ska börja på måndag redan  .. spännande!

Här kommer lite bilder på the M&Ms och oss genom tiderna :P håll i hatten ..




















Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnöt! <3 kom hungriga hihi! Puss puss

2011-09-17 @ 11:53:16
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0