Kärlek in the afternoon

Nu på månsdag har jag och Calle varit ett par i 5 år så vi tar helgen till att fira detta lite. Vi hade planer på att gå ut och äta middag idag men kände att vi hellre stannar hemma och lagar oss en meny och myser lite istället. Så nu under dagen har vi handlar varor och lite alkohol :)

Menyn ikväll blir:

Ishavsromstoast (Zlatopramen)
Entrecote, potatisgratäng och pepparsås (Riserva Chianti Classico)
Creme brûlee (Sandeman´s portvin)

Nom nom! :) Gott!





Småskitar!!



Lite äldre och mycket lyckliga :)


Jag har även kokat drottningkräm och lingonsylt under dagen medan Calle sov, gäller att göra det han tycker är tråkigt då när han väl är ledig. Köpte mig ett underbart rensgaller till de egenplockade bären på Citygross för 30:-, starkt tips! Jag har sparat lite körsbär tills imorn så jag har nå att göra då oxå, hehe..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0