It´s a cloudy day

Morgonen är mulen här i Gävle så alldeles perfekt pluggväder med andra ord :) Började min dag med morgonmeditation och frukost på det. Nu försöker jag samla kraft att ta ett ryck med plugget, tenta imorgon! Uha!

Gårdagens pass på gymmet blev bröst/axlar och 15 min intervaller på löpbandet! Körde riktigt tungt och var utpumpad när jag väl lämnade, job well done! Det var hur roligt som helst att köra tunga vikter och jobba mer med styrka än seghet och uthållighet, mer min melodi. Så ser fram emot resten av min träningsvecka och funderar nästan på att köra 2 tunga veckor följt av 2 veckors cirkel/uthållighet istället för bara en tung vecka.
Vad tycker ni?? Hjälp :)



Resten av min träningsvecka ser ut såhär:

Onsdag: Spinning pyramidintervaller
Torsdag: Rygg/Biceps/Mage
Fredag: Yoga/Vila
Lördag: Spinning 75 min
Söndag: Ben/Rumpa/Triceps


Alla mina styrkepass avslutas med 15-30 min kondition och då helst intervaller på löpbandet för att tvinga upp min kassa kondition plus för extra fettförbränning så att mina överflödskilon tackar för sig snarast ;)


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0