Fredag hela veckan

Idag är det fredag, härliga fredag och jag har långhelg! Underbart! Började dagen med en lugn morgon med maken med mysfrukost och missemys. Nu har jag precis kommit hem från akupunktören som satte 14 nålar i mitt huvud. Otroligt att nålar kan bota så mycket, min yrsel är som bortblåst och det är så skönt att slippa bli åksjuk när man sitter i soffan.

Nu ska jag kasta på mig ett ansikte och packa träningsväskan och dra ner på stan för att träffa finaste Maria. Vi har inte hunnit träffas sen bröllopet så att det är minst sagt på tiden! Innan jag åker hem ska jag ta mig en repa på gymmet och mörda mina ben ;) Det kan dom gott behöva!


Mina bästa flickor!! Bästaste Malin, jag, Emily (barfota :P), Fina Maria och Go-Sussi! Underbara flickor!
Älskar er alla! <3














Kommentarer
Postat av: Suss

Och glöm inte systerdrinken eller vad dom nu kallade den, det var nästan en varelse för sig det ;)

2011-10-01 @ 09:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0