Första veckan

Första veckan av mitt nya sunda liv har verkligen gett utdelning. Jag sover som en stock, blir trött redan vid 21-22 på kvällarna och är lite piggare på morgonen än vad jag normalt är. Har hållit kosten och inte ätit socker, druckit alkohol eller onödigt fet mat och jag har tränat 5 gånger.
Meditationen har det blivit si sådär med, hunnit med 3 sessioner samt 1 pass yoga men jag känner redan skillnad. Får dock en konstig smärtkänsla i ryggen när jag sitter forcerat rak i ryggen under meditationen, undrar om det beror på svaga ryggmuskler?
Gått på akupunktur 2 gånger i veckan och tagit till mig av alla tips. Känner en ökad känsla av kontroll i kroppen!

Förhoppningsvis så kommer detta schema att visa sig även på vikten och kroppsformen :) Ska hålla detta i 8 veckor och sen får vi se om jag förändrar det lite beroende på resultaten. Jag har ett par kg som jag skulle vilja bli av med och vill bygga lite mer styrka! Peppad till tänderna!

Nu blir det plugg och lite brödbak!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0