Mysiga fredagsmorgon

Calle valde att ta sovmorgon idag så det blev en mysig morgon med kaffemys och tid för att prata med varandra. Varit väldigt mycket i våra liv de senaste veckorna så att vi har mer eller mindre glömt bort att vårda kärleken så nu märker man hur mycket man saknar dessa små mysstunder som förgyller vardagen. Tur att vi kommer att ha hela helgen ihop för det behöver vi verkligen :)

I eftermiddag ska jag till skolan och fixa lite med grupparbeten och när jag kommer hem ska jag nöta lite inför måndagens praktiska prov. Jobbigt och nervöst men spännande på samma gång :)


Igår blev det 60 min promenad och 1h och 40 min cykling som träning :) Vi tog en cykeltur till farmor och fick mat. Pappa som hade matkväll där igår, vi turas om nu innan farmor kommer på fötter igen.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0