Underbar helg

Den här helgen har varit den bästa på mycket mycket länge :) En hel helg tillsammans med Calle och ingenting att göra, underbart! Vi har tänt ljus på morfars grav igår och idag ska vi ut till farfar i Hille och tända ett ljus. Jag grät varje gång vi passerade en kyrkogård igår och jag tror inte att det blir lättare idag när vi för första gången åker ut till minneslunden där farfar vilar. Det är 5 veckor sedan vi hade onsdagslunch nu och jag sa "vi ses nästa vecka!" vilket inte blev av :( Tappat mig själv de här veckorna men jag hoppas kunna finna mig snart igen och ta tag i hälsan och glädjen.

Det har även blivit en hel del lägenhetsmys. Tittat på golv, tapeter, kök och badrum och drömt oss bort lite. Synd att vi inte har alla pengar i världen ;)


 

Min underbara pappa och farmor från när vi var på 4D-bio i Liverpool! :) Haha skrattar jämt åt den här bilden! Nu ska vi göra oss klara och dra till svärmor och sen ut till farmor en sväng och klippa klorna på Skrollan :)

 







Kommentarer
Postat av: Malin

Gud va skönt att höra hjärtat! :* Himla tur du bestämde dig för att ta vara på helgen i lugn takt :) puss

2011-11-06 @ 12:12:20
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0