Onsdag redan?!

Veckorna bara flyger förbi och jag hinner inte ens reflektera över vilken dag det är! Ena dagen ha jag måndag i huvudet och andra så är det fredag, förvirrad var jag redan innan så nu är det illa ;)
Börjat få ihop en lista med personer som vill ha en massage nu ialf, roligt att få öva! Känns som om jag hittat någonting som jag tycker är riktigt roligt :) Men idag så blir det inget masserande, finns tyvärr ingen tid till det..
Kursen jag läser nu slutar på fredag och jag har både en individuell uppgift kvar och ett testledarprov. Önskar mig fler timmar per dygn! Nu ska jag sätta mig ner och läsa vetenskapliga artiklar innan ergonomiseminariumet i eftermiddag..

Ge mig Thailand och lugnet tillbaka!

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0