2011-11-14

Idag är det måndag och jag är ledig :) Planen för dagen var att jag skulle ut till skogen och Malin för att baka lite lussekatter men igår sålde vi av vår andra och sista bil så I´m stuck. Calle har dock hittat en gammal Volvo i Uppsala som han vill att vi ska åka och titta på idag så blir till att låna svärmors bil och brumma iväg :) Roligt med en liten roadtrip.

Imorgon är det en spännande dag för oss! Visning av vår lägenhet på eftermiddagen och vi skriver kontrakt på den nya. Kommer jag kunna sova inatt? Haha..











Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är en ensam liten lussekissbakerska :P Va skoj med åka kolla bil då :D har mensvärk deluxe jag, usch!!! Pöss på re

2011-11-14 @ 11:27:33
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0