Trötter

Calle jobbade hela natten och var bara hem och vände imorse och iväg igen så jag är trött idag för han hade för det första inte sagt att han skulle vara borta hela natten så jag väntade ju hem honom och för det andra så när vi pratade på telefonen så sa han hela tiden att det bara skulle ta någon timme till .. jo jo .. Förväntar mig en ursäkt idag, och den enorm, bara så att du vet Calle! Angelica åskmolnet!

Det som gjorde mig besviken igår har dock inte gått över och snarare blivit lite värre. Förväntade mig lite mer förståelse istället för någon slags psykutredning men du känner inte mig och vet inte vad jag menar. Ja ja det löser sig men det är tråkigt när man jobbat och tänkt så hårt på något och sen slutar det med en medioker insats iallafall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0