Söndag 2011-05-15

Efter en sjuk natt men en massa konstiga drömmar är det söndag. I natt har jag b.la. spelat tennis med jedwards, gift mig på Gallerian Nian och snott glassmaskinen från McDonalds :P Vad har ni gjort? hehe..

Idag ska vi hem och fira min mormor som blir 74 år i veckan och så hem till Sanna som blivit 30 år nu i fredags! :) Roligt att få träffa henne, magen och lillkillen där hemma för det var ett tag sen nu det..

Vi kom även på igår att två stycken borde blivit bjudna på bröllopet som vi inte har bjudit in pga av platsbrist men nu har det öppnat sig platser och då tvekar vi inte två gånger på att knåpa ihop en extra inbjudan, nu hoppas vi bara på att de kan komma! :)

Grattis gullSanna! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Wow gammal bild! HAHA! DEN frisyren gillade jag aldrig du!

2011-05-15 @ 12:44:23
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0