Onsdag 2011-05-18

Började morgonen imorse med en morgonpromenad på 5,3 km, tog ca 45 minuter så måste börja gå lite längre på morgonen :) Förut tog det nästan en timme, hmmm .. sträckan måste ha krympt ;)
Ätit en härlig lunch i solskenet hemma hos farmor och farfar och myst med mitt lilla kusinbarn Isabelle och svanslösa missen Skrållan. Blev hemmagrillade hamburgare och korv, gott! Borde man göra oftare egentligen för det är oerhört gott tycker jag :)
Nu ska jag börja tagga för vårruset som går av stapeln ikväll här i Gävle! 19.00 är det start och då gäller det att springa! Under 35 minuter ska jag tusan i mig klara ialf! Hejja mig ;P Efteråt blir det picknick med de tjejer från klassen som springer, nu hoppas jag bara att det inte blir regn.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0