Onsdag 2011-05-04


Blandade känslor inför första klänningsprovningen nu på lördag! Slits mellan "Tänk om den inte passar", "Tänk om jag inte gillar den längre" och "Skönt att ha den delen gjord!"... Lite konstigt det där..

Här kommer lite olika klänningar som jag provade men som inte fick bli beställda, finns hur mkt som helst!

 

Det finns mycket fint (och mycket mindre fint)! Hoppas nu bara att jag har gjort rätt val. Man blir så velig när man har beställt en klänning så tittar man tillbaka på bilder i efterhand. Men detvar ju någonting med den klänningen som gjorde att jag valde den. Som dom säger på TLC "say yes to the dress".. "Det är rätt när man får tårar". I mitt val var det gullMalin som fällde en tår och det avgjorde det mesta :)

 

Tips till er som inte testat klänningar ännu:

  • Ta en axelbandslös bh! Det bästa för att se helheten (DumAngelica)
  • Ta underkläder som du känner dig bekväm i
  • Ta gärna med dina bröllopsskor som du hittat dom redan
  • Ha håret så som du vill ha det på bröllopsdagen för ett helhetsintryck
  • Sminka dig lite vackrare (som din vision för bröllopsdagen)
  • Tänk noga på ryggen på klänningen, den som folk kommer att se i 45 min ;)
Allt för att underlätta! Jag ska följa alla dessa tips på lördag kan jag lova nu när jag lärt mig sen tidigare. Jag ska ta med mig mina skor och jag ska ta med mig de underkläder som jag ska ha på bröllopsdagen så jag ser hur det ser ut och hur det känns. Hoppas nu bara att den passar! ;)










Kommentarer
Postat av: Malin

Ska bli så mysigt åka iväg igen på lördag! Nu ska jag bara bli FRISK! :) Puss på re

2011-05-04 @ 14:04:59
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0