Måndag 2011-05-02

Varit iväg på barmarksträning 75 min med gymmet nyss. Jisses var min första tanke när det förutom jag och Emily var 6 st andra som alla var otroligt vältränade och 4 av dom hade t-shirts som sa att dom sprungit maraton .. "det här blir jobbigt".

Vi varvade jogging med intervaller, stykeövningar, hopp, backträning, spurt på 500 m och nervarvning på ca 500m. Vi sprang ungefär 7km sammanlagt och mellan det så intervaller fram och tillbaka, runt hus, upphopp och sprinter i backe. Blodsmak i munnen och ordentligt flås kan jag sammanfatta dagens träning med. Hostar fortfarande för att jag tog ut mig så mycket men jag ska fortsätta gå på dessa pass för det kan ju bara bli bättre och det var jäkligt roligt :)

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0