6,5 km

Idag blev det en joggingtur på 6,5 km med en massa backar. Calle gnällde lite på att jag springer en rätt plan sträcka med bara 3 st ordentliga uppförsbackar så idag blev det en runda med en uppförsbacke som varar i 1km ungefär utöver min vanliga runda och lite extra på det :P Hehe .. komma här och gnälla på mig ;)

Blev 6,5 km på 42:58 min. Jag är nöjd med det :) Passet kändes lite tungt, rätt energilöst och jag frös om magen trots tre lager med kläder.
Funderar på att köpa en sån där magvärmare gravida har och ha på mig när jag joggar för jag fryser verkligen alltid om magen, inne och ute.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Millan

Vad duktig du är!! Heja, heja! =)



Jag har handlat mitt löshår hos en frisör här i min stad (City Spa i Uddevalla) men det finns även att beställa hem från nätet. Det är från märket Poze och jag är väldigt nöjd!

2011-05-04 @ 22:42:03
URL: http://www.millansliv.blogspot.com
Postat av: Millan

Vad duktig du är! Heja, heja! =)



Jag har handlat mitt löshår hos en frisör här i min stad (City Spa i Uddevalla) men det finns även att beställa hem från nätet. Det är från märket Poze och jag är väldigt nöjd!

2011-05-04 @ 22:43:16
URL: http://www.millansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0