Torsdag 2011-03-10

Blev ett hårt träningspass idag och jag kände framsteg i kroppen! Så skönt att känna att man klarar av lite mer nu än vad jag gjorde sist jag körde samma pass. 450kcal förbrända och pulsen låg mellan 140-201 :) Nu är jag ännu mer motiverad på att fortsätta kämpa på och mosa mina tidigare resultat! Förhoppningsvis så flyttar vågvisaren på sig sen oxå men just nu är jag glad bara av att känna att kläder sitter lösare och en bra känsla i magen att jag känner mig nyttig :)

Igår köpte Calle hem semlor till oss för semla måste juh ätas vid fettisdagen, lr hur? :P Den var supergod men kroppen reagerade direkt och upp kom den och sen så började jag tokfrysa, må illa och fick yrsel. Det har fortsatt idag och det känns faktiskt som om jag har en baksmälla. Konstigt det där men kroppen är inte van med socker nu och det blev som ett gift som jag reagerade på direkt. Som en kompis sa "kroppen är inte byggd för att klara av socker förutom från frukt och grönsaker" .. tydligen så har min kropp en egen vilja för jag ville ha semla ;D


Välförtjänad proteindrink efter ett hårt träningspass!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi fettisdagen på onsdag minsann! Vi hade vår på måndagen haha! ;) LUstigt att INGEN åt på rätt dag :P

2011-03-10 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0