Superpass

Gick direkt från skolan till gymmet idag för att köra igenom styrkepass 1. Visst, känns att jag fortfarande inte är i bra form men jag tycker att jag är i BÄTTRE form vilket är viktigt att belysa :) 530 kcal förbrända ;)
Verkligen fastnat för det här med kettlebells och cirkelträning och tycker att det är hur roligt som helst. Lite tråkigt att det inte finns gruppträning med kettlebells här i Gävle som jag vet om .. Någon som hört om det är på väg? Det gymmet rekryterar mig ;)

Nu ska jag snart ner till skolan igen och kvällskursen som jag läser på tisdagar, har seminarium idag och jag är verkligen inte peppad. Men obligatoriskt så antar jag måste dra min bak dit :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0