Störningsjouren

Blev en rätt kort fest igår med vännerna. Någon av Sebastians grannar ringde securitas redan innan kl 23 så de kom och plingade på och bad oss hålla nere ljudnivån. Helt galet. Så vi fick avsluta vårt Caps och dra oss hemåt, kanske lika bra det för Calle var rätt bra i gasen :D Jag å andra sidan var nykter för att kunna träna idag.
Ska fixa mig lite nu och sen dra till tågstationen och vinka av Pernilla och Victor som åker tillbaka till England och sen till gymmet och köra ett styrkepass.

Blir till att passa dieten nu, slarvat i stort sett hela hemska veckan så har inte direkt minskat i omfång, snarare tvärtom. Nu kommer det inte en sötsak över mina läppar innan nästa lördag då jag ialf ska smaka på desserten. Vi ska bjuda hem Malin och Micke och ska testlaga desserten till bröllopet för att se om den är lätt att göra och om den är god. Ska bli intressant men jag ska försöka att inte äta så mycket. Tiden börjar rinna från min nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0