Lördag 2011-03-12



 

Idag så blir det en promenad på ca 60 min som träning. Ska gå hem till mamma och pappa på middag. Det blir vi, syster och hennes kille, farmor och farfar och mamma och pappa som ska äta en finmiddag tillsammans och fira lite att Pernilla är henna och att vi har förlovningsdag. Älskar familjemiddagar, himla mysigt att samla alla och bara umgås över god mat och vin. LCHF kommer inte att fungera idag men jag ska försöka välja bort överdrivna kolhydrater iallafall. Ska steka på lite bacon och äggröra nu som brunch och sen fixa i ordning mig.



Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Hahaha, rolig min! ^^

2011-03-13 @ 13:18:44
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0