God morgon!

Godmorgon på er, idag är det lördag! Jag är sjukt trött efter att ha sovit väldigt dåligt i natt. Vaknade mitt i natten med en konstig känsla i kroppen, som om en miljon myror sprang runt under min hud. Jag frös och svettades om vartannat och trodde faktiskt att jag skulle bli magsjuk där ett tag men på nått sätt så somnade jag om och när jag vaknade nu på morgonen så var den känslan nästan helt borta. Åt kanske någonting som jag inte riktigt tålde igår för har lite konstiga utslag på magen oxå, underligt.

Nu sitter jag ialf här med mitt morgonkaffe och försöker peppa upp mig för 60 min spinning som jag snart ska iväg på! Perfekt ätt att starta en dag men efter min natt så har jag lite kort om sömn och jag har härlig träningsvärk från gårdagens träning! Lovely! Här ska mjukas upp!



Tränar ni idag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0