Fredag 2011-03-04

Igår eftermiddag var jag och Calle på gymmet och körde ett stenhårt pass. Jag körde mitt styrkepass 2 med cirkelträning med hjälpa av skivstänger, bollar och kettlebells och Calle tog löpbandet. Kändes i kroppen att jag har blivit starkare men jag stör mig fortfarande på att jag har så dålig kondition som jag har så den ska byggas upp.

På kvällen så var vi hembjudna på trerätters till Emily och jag blev väldigt glad att hon tänkt på mig och inte alla använt så mycket kolhydater i maten och valt bort socker i efterrätten. Du är ju för söt gumman! Blev en sen kväll men det var det värt! Hann även med att se den gamla godingen "Mary Poppins". Love it!


Bild på mig och Emily från Nya Zeeland! Shit, va roligt vi hade gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0