Förlovning

Idag har jag och min älskling varit förlovade i 2 underbara år. Calle sa det imorse när vi låg i sängen "Tänk att det är två år sedan jag friade till dig". Tiden har gått så fort och om 4 månader är det dags för oss att lova varandra livslåmg trohet och kärlek, vi längtar så mycket.

För två år sedan friade Calle till mig i Thailand på stranden vid hotellet där vi boddde, vi hade då varit tillsammans i 2 och ett halvt år och jag blev väldigt förvånad. Hela den dagen hade han varit lite underlig och nu i efterhand så förstår jag ju att det var nerver men då blev jag nästan förbannad för vi skulle ju ha mysdag :D Roligt att jag var lite irriterad och han gick och upprepade om och om i huvudet vad han skulle säga när han friade. Efter en otroligt mysig middag på en fin restaurang så tog han mig ner till stranden för att se på solnedgången och så höll han ett litet, otroligt känslosamt tal, och sen frågade han om jag ville gifta mig med honom. Underbar dag, underbar pojkvän, underbara minnen. I sommar ska vi tillsammans skapa nya minnen, fler minnen <3 Jag älskar dig bejbi!










Underbara resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0