Energized

Okej, idag var det segt på gymmet! Men jag får skylla mig själv som druckit så pass med alkohol i helgen och jag vet ju vad det gör med min kropp. Nu kommer kroppen att ligga på halvfart tills på onsdag då den kommer igång på riktigt och levern har förbränt alla restprodukter. Sjukt att det tar en så lång tid, blir lugnt på alkofronten för mig nu. Har ju faktiskt en klänning att komma i och alkohol kan vänta :)
Tog en promenad till och från gymmet samt styrkepass 1.. pulsklockan visade på 668kcal förbrända och det riktigt bra! Sen kan vi räkna med att jag ska gå fram och tillbaka till skolan och skriva tenta oxå .. 90 min till promenad det! Idag ligger vi i ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0