Chang and noodles

Nu sitter vi och dricker Chang och förbereder oss för en kväll ute på stan med shopping, thaimat, öl och drinkar :) Gårdagens shopping blev tillsammans 1 par shorts, 2 klänningar och 1 bikini :)
Idag har vi haft 1 timme stark sol!! Första gången den visade sig helt utan att täckas bakom moln! Naturligtvis hade slöbackarna Nyqvist somnat på vattenmadrasserna så nu är vi lite härligt röda i ansiktet, hehe. Kort men intensiv solning! Vi har det bra men i saknar missen, alla hundar och katter vi ser här ska jämföras och "Det här skulle Albin ha gillat/ogillat" har sagts flertalet gånger per dag.



















Jag har läst 3 böcker och snart igenom 4e sen vi kom, den ni ser ovanför här grät jag mig igenom, hemsk men otroligt viktig. Thailändarna lär trott vi var knäpp när dom skulle fylla på vatten hos oss. Jag sitter och gråter så jag nästan skakar och Calle som läser Ozzys bok skrattar så att hela solstolen gungar :P Hehe.. Nu nudlar!!

Jenny har lagt upp ännu en bild från bröllopet på sin blogg nu förresten så kika in här! :)




Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson - med blick för livet

SVAR: Åh tack så mycket :)

2011-07-30 @ 07:58:06
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Alla kommer att köpa den där ölen nu efter den snygga lobbyingen! Bra där Calle! ;) Ni ser ut att ha det väldigt härligt, fortsätt med det.

2011-08-02 @ 07:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0