The smile on your face

Jag tar mig några minuter nu innan vi springer ut för att jaga en tuktuk för att ta oss in till stan och skriver ett inlägg medan Calle syr dit en knapp på sina byxor :) Idag har i latat oss i solsängarna på terassen, badat i vår pool, läst böcker och druckit Chang. Vädret är mulet men varmt och skönt. Verkligheten kom ikapp mig nu på eftermiddagen och Calle fann mig gråtandes på sängen med datorn i knäet och tittandes på alla bilder från bröllopet som Emily tog. Underbara minnen, underbar kärlek, underbara vänner, underbar familj! <3













Kommentarer
Postat av: Suss

Åh, jag måste också se till att lägga vantarna på bilderna...

Söta ni är då! ;)

2011-07-27 @ 15:03:58
Postat av: marika

Ser alldeles underbart ut. önskar er allt gott!!! Claes o marika

2011-07-27 @ 16:42:48
Postat av: Emily

Det ser ju hur härligt som helst. Va roligt att det ser lika bra ut som på hemsidan. Hade de gjort nå speciellt med tankte på honeymoon????

2011-07-28 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0