Sjuk

Har mitt bland alla bestyr gårr och fått en grov allergisk chock från babyplommontomater så jag är mer eller mindre däckad. Allt jag äter kommer upp och igår fick jag åka in för att få mediciner och dropp. Läkaren tog lite tester och menade på att han inte är säker på att jag kommer att vara frisk tills på lördag :( Ska ta mediciner dagligen fram tills torsdag och äta mat med mycket kalorier i så att inte klänningen blir för stor. Minskat 1 kg sen i fredags bara så att det går snabbt neråt tyvärr. Ikväll har vi ätat nudlar och räkchips från Thaikiosken på Coop och det har stannat nere så det ser jag som väldigt positivt! Nu vila och skriva ut de sista programmen :)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0