Onsdag 2011-07-06

Haha såg att mitt mms som jag skickade i måndags kom upp idag?! Hade min sminkprovning i måndags och inte idag. Sminket blev riktigt bra för de som undrar :)

Idag har det varit en hektisk dag. Varit på Gevalia och köpt kaffe till bröllopet och hemmabruk och sen direkt vidare till farmor och farfar på onsdagslunch. Styrde bilen direkt hem till Emily där vi sydde på lite dekorationer till bröllopet och hem för att laga mat till gulligaste Malin som kom på filmmys. Jisses, nu ska jag bara vänta hem min älskade sambo och sen ska jag tvärsomna! :P

Just ja! Vi träffade vår fotograf igår och det kändes riktigt bra! :) Både jag och Calle är övertygade att det här kommer bli kanon och har full tillit och hur skönt är inte det att ha? Toppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0