Möhippa


Ska försöka skriva lite om mina möhippa  som jag hade nu i helgen som mina fina vänner fixat :) kl 14 plingade det på dörren och utanför stod Malins pappa med en reflexväst som det stod Möhippa på och ett mc-ställ. Bara att kliva i paltorna med instruktionerna att ta med mig bikini och skor. Sen fick jag åka motorcykel ut till Sandviken, min premiärtur kan tilläggas :)





Utanför ett SPA stod mina fina vänner, min lillasyster och Calles storasyster Caroline :) Mina fina verkligen! :) Alla klädd i rosa :P Bad, bastu och ansiktsmassage stod på schemat samt en liten tipsrunda. Calles systrar hade fixat ihop en liten frågesport om Calle oxå, om jag klarade att få 7 rätt av 10 möjliga så är jag värdig att ta efternamnet Nyqvist och accepterad i familjen :D Samt att fina priser utlovades. 8 av 10 blev resultatet och jag vann en kall cheeseburgare och en happymeal-leksak, haha. Tack!























Sen bar det av hem till mig och lite lekar, påfyllning och småplock :)















Sen blev det middag på berggrenska gården och lite middagsuppdrag innan vi gick ut och dansade natten lång :)



















Tack tjejjer för en toppenkväll! Älskar er alla sååå mycket :) Alla mina finaste vänner på samma ställe, kan det bli bättre?! Och som sagt Fia, du ligger efter!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0