I huvudet på en sjukling 5 dagar innan vigsel

Hjälp ma! Så känner jag just nu :( Orkar inte alls stå på benen en längre stund och idag har vi hunnit med en hel del trots omständigheterna. Fick i mig en kvarts burk lättkesella till frukost och det tog mig över en timme och sen var vi tvungen att dra till kyrkan och gå igenom solot och lite detaljer med "Vaktis Bibbi". Kommer att bli toppen det där :)

Sen åkte vi och köpte en vas och lite annat på IKEA, massa grejer på Ove Janssons och så till stan för att köpa strumpbyxor, hårspray som är fuktavisande, rejdade apoteket på alla magtabletter :P Klämde i mig en halv tunnbrödrulle som jag fått behålla så glädjen är total hos mig just nu fast jag är stentrött efter den här dagen.

Nu är det bara tvätta, knyta sista festprogrammen, baka någon kaka, göra middag och däcka sen kvar att göra idag. Jisses, det här med sjukdom i samband med bröllop önskar jag ingen, den enda veckan som jag verkligen behövde energin den här sommaren.

Tack alla FINA vänner för omtanken och all hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0