Det här med drömmar

I natt så drömde jag att jag var med i biggest looser men istället för att förlora en massa vikt så skulle man i sina olikfärgade skjortor ha ihjäl eller fly från varandra. Först den ut från sjukhusområdet vann. Helt galet! Jag befann mig hos mina föräldrar, hos deras granne och sen vips på sjukhuset där jag trängde in mig på en hylla i en garderob under täcken och kuddar så att jag inte skulle synas men dom fick syn på mig ialf och jag sprang och jag sprang med de andra i hälarna. Det gick så sakta när jag sprang så jag fick dra mig fram i räcket på sidorna för då fick jag lite stjärnkrafter från supermario. När jag kom fram till utgången stod alla och blockade mig som en zombielinje och bara väntade på att jag skulle komma dit  och jag står och viftar med min förskärare till kniv jag knyckt åt mig. Tror ni att jag kände mig kaxig? Sen vaknade jag som tur är... Haha, sjukt det kan vara ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0