Countdown på vår ytterdörr

Japp, det är precis vad som försigår. Igår kväll när vi kom hem från vår dejt på Texas Longhorn så satt det en lapp med 12 på. Inget mer, inget mindre. Jag och Calle började hispa på en gång om det kan vara bostadsrättsföreningen som typ satt upp en lapp med paragraf 12 eller nå annat skumt. Hade svårt att sova hela natten och inte velat ta av haspen på dörren under hela dagen idag förrän jag skulle ner i förrådet och ser att då sitter det en lapp med 11 på dörren. AHA, någon räknar ner till onsdagen den 13e juli på vår dörr. Men varför?! Möhippa? Svensexa? På en onsdag?? Why? Verkar konstigt .. och är det grabbarna får dom problem för Calle jobbar seeeeent nu på onsdagar när det är sommarkväll! Vad det än är så är det konstigt ;)

Nä nu ska jag ta mig lite kaffe och en müslibar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0