ZzzzZZ

Snacka om att jag har sovit inatt! Enligt Calle så knoppade jag in i soffan vid 22 på kvällen, jag vaknade vid halv ett och flyttade över mig till sängen och sen vaknade jag nu kl 12!!!! Wooot??! Kommer inte ihåg sist jag sova så här länge men det känns skönt och jag behövde det verkligen. Vaknade 7 imorse först av att katten hade ner min favoritkruka i sovrumsfönstret :( Tvungen att dammsuga upp keramiken och sen gick jag direkt och la mig igen, kommer jag att kunna sova inatt? :P

Fick en myskväll tillsammans med Bejbi igår ialf, vi firade att jag lämnat in min uppsats och att Calle klarat enn test som varit på hans jobb! Han köpte med sig fint vin hem och sen myste vi bara i soffan och tittade på film. Hur mysig kväll som helst!


Ge mig Thailand tllbaka!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0