Skärpning

Idag börjar allvaret igen. Jisses vad jag har fuskat i helgen, inte alls bra! Men imorse så vaknade jag med en självklarhet att det bara är att hitta tillbaka till den rätta vägen igen och hoppa på dieten så det är precis vad jag har gjort. Vet att jag måste köra på hårdare den här veckan så det ska göras.

Måndag: Aerobox + promenad 30 min

Tisdag: Styrkepass 1 + 90 min promenad

Onsdag: Vilodag

Torsdag: Styrkepass 2 + 90 min promenad

Fredag: Jogging

Lördag: Spinning 60 min

Söndag: Vilodag




Promenaderna kommer av att jag går fram och tillbaka till skolan och det är en bit dit men riktigt bra vardagsmotion :) Hoppas komma en bra bit på vägen att hitta tillbaka :) ROLIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0