Måndag 2011-02-28

Dagens träning gick riktigt bra! Aerobox är riktigt roligt och får igång flåset rejält vilket jag älskar :) Skönt att känna att man kan ta ut sig helt och känna sig slut efteråt. Känns skönt att vara tillbaka på banan med diet och träning och hoppas att jag kommer tillbaka till mina vanor snabbt nu :) Calle sitter och äter ostkrokar, toblerone och gummibjörnar här bredvid och jag är faktiskt inte sugen! Nice! :)

Blev vitlökskryddad kotlett med creme fraiche och blomkåls- och broccolimos till middag när jag kom hem, riktigt gott! Hade kunnat äta ihjäl mig, hehe. Såg ni LCHF-menyn i "Halv Åtta Hos Mig" ikväll förresten? Måste prova på den där chokladmoussen sen, såg smaskens ut och sockerfri :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0