Intrång

Idag har vi fått nya dörrar till våran lägenhet, en grå, ful säkerhetsdörr! Tidigare hade vi en dörr utav mörkt trä som var rätt fin faktiskt för att vara en ytterdörr men den är bara ett kärt minne nu. Känns som om vi bor i en industrilokal och vi hörde av vice värden att det redan var folk som frågat om det gick bra att måla om dörren. Jag hopas verkligen att det kommer att bli ett alternativ så jag kan få den vit... Lite snyggare ;)




Sitter för övrigt fast i min uppsats men har istället gjort en supersnygg PowerPoint till filmpresentationen imorgon, hehe .. gäller att fokusera. Ska ta tag i uppsatsen nu och hoppas jag kan få lite gjort innan kvällskursen om Diabetes och Osteoporos i afton.. Inga förhoppningar dock men måste.


Vad gör ni en fin snöig, kall dag som denna??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0