Lucia

Idag är det Lucia och jag har inte sett ett enda lussetåg och kommer nog inte ut så mycket mer idag. Dagen startade med kursstart för nya kursen och skulle ha avslutats med en föreläsning men läraren råkade ut för en olycka och den blev inställd.
Så istället för att sitta i skolan åkte jag och Calle och hämtade ut de golv, klinkers och tapeter vi beställt! Nu ligger allting här hemma på golvet i vardagsrummet och bara väntar på att få komma till den nya lägenheten :)

Nu ska jag slänga ihop en spenatsoppa och städa lite i lägenheten :) Emily ska komma förbi på en massage lite senare.. Ingen som behöver en massage? Har tider kvar nu fram till jul!!



Såhär såg det ut idag när jag gick från skolan! Helt galet, ren insbana!













Kommentarer
Postat av: Lindaaaaaaa

Jaaaaaaag då! Jaaaaaag vill ha massage :D

2011-12-15 @ 22:05:45
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0