Hektiskt

Helgen har varit underbar. Ledig tillsammans med min älskling båda dagarna :) Lördagen spenderade vi genom att titta igenom alla möbelaffärer i Gävle och Valbo efter en soffa. Känner att det är dags för någonting nytt men just nu håller inte vår plånbok med riktigt ;)
På söndagen så firade vi Calles mammas födelsedag och hälsa på mina föräldrar en sväng. Skönt med familjetid när vi väl är lediga tillsammans. Har även hunnit med att baka en heldel julgotta, inte helbra för figuren direkt.

Idag har det varit jobbdag 9.45-20.20, riktigt jobbigt för ryggen och psyket. Länge sen jag jobbade så långa dagar och det kändes i kroppen. Tur att jag har världens underbaraste make som städat lägenheten och lagat middag tills det att jag kom innanför dörren <3

Nästa fredag får vi nyklarna till nya lägenheten!! Blev så efter mycket om och men :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0