Dålig uppdatering

Sorry för att jag varit dålig på att uppdatera bloggen nu ett par dagar. Så vad har jag haft för mig?

Fredagen var riktigt händelserik. Vi var och mätte i vår nya lägenhet på förmiddagen och på eftermiddagen var vi ut till Lindbergs färg som hade 25% rabatt och beställde tapeter, golv och klinkers. Sen var vi och ritade upp ett kök vi skulle kunna tänka oss men det kommer vi att vänta med men roligt att få testa! Så nu vet vi i våra huvuden hur lägenheten kommer att se ut :) Om någon har lite pengar över så vet ni var ni ska skänka dom ;) haha!

I helgen så har jag jobbat båda dagarna och det har varit en massa spring efter julklappar så mitt huvud lider av ett milt stadie av utmattningssyndrom. Ser fram emot en sovmorgon imorgon och ett svettigt spinningpass!

 

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0